Український "Щедрик" засяяв у святковій кампанії Chanel
Французький бренд Chanel використав мелодію “Щедрика” Миколи Леонтовича у новому різдвяному ролику для колекції макіяжу. У відео топ-модель Вітторія Черреті чекає на перший сніг під легендарну українську мелодію.
Бренд Chanel використав мелодію українського “Щедрика” у своєму різдвяному рекламному ролику, передає УНН.
Chanel презентував різдвяне відео, яке присвячене новій колекції макіяжу. Музичним супроводом стала легендарна мелодія “Щедрик”, створена українським композитором Миколою Леонтовичем. Відома у світі як “Carol of the Bells”, вона давно стала символом Різдва.
У чарівному ролику героїня, топ-модель Вітторія Черреті, з нетерпінням очікує першого снігу. Далі здійснюються чари — сніжинка ніжно торкається її долоні. Незабаром усе навколо вкривається білим снігом, пейзаж починає виблискувати, наповнюючи атмосферу радістю та передчуттям дива.
Нагадаємо
Сумка Chanel середнього розміру з клапаном зараз коштує в Парижі понад 10 000 євро. Це приблизно на 6,2% більше, ніж 9700 євро на початку 2024 року.