Місцева жителька пересуває обігрівач. Суспільне Миколаїв/Роман Волинський
Мешканка будинку Ганна говорить, впродовж п’яти років проблеми з опаленням щорічно.
"Місто для людей" взагалі нічого не робить з цього приводу по будинку. За що я платитиму? У кімнаті холодно — у сто одежинок, як капуста ходиш. Ну, не відповідає (температура нормам — ред.). Термометра немає, але всі ходять одягнені. Коротше, слів немає — одні емоції".
У контакт-центр Миколаївської міської ради продовжують надходити звернення щодо відсутності опалення в різних районах міста.
Звернення Скриншот Facebook-сторінки Contact-центру ММР
Звернення Скриншот Facebook-сторінки Contact-центру ММР
Звернення Скриншот Facebook-сторінки Contact-центру ММР
349 будинків у місті обслуговує керуюча компанія "Місто для людей". За словами директорки компанії Наталії Тімофєєвої, у деяких будинках опалення є лише частково через те, що в труби потрапляє повітря.
"По-перше, немає тиску. Чому немає тиску? Тому що немає параметрів (будинку — ред.). По-друге, бувають недоступні верхні поверхи. Також деякі співвласники можуть виїхати й, з міркувань безпеки, перекривати у себе у квартирах. Ми їх знаходимо — вони приїжджають, відкривають краники. Буває таке, що один стояк прогрівається, інший — не прогрівається. Різні випадки", — розповідає Наталія Тімофєєва.
Один з будинків у Миколаєві. Суспільне Миколаїв/Юлія Голокоз
Опалення у будинках, які обслуговує "Місто для людей", подається на 100 відсотків, говорить Наталія Тімофєєва. З її слів, фахівці відпрацювали 52 заявки з аварійного ремонту.
"Роботи з підготовки до опалювального сезону ми виконували: заповнювали систему, робили технічне обслуговування мереж зі своєї сторони. Там, де були аварійні ситуації, співвласники звертаються до нас, і ми надаємо теплопостачальним компаніям інформацію про те, що за цим стояком не було теплопостачання".
Роботи з підготовки до опалювального сезону. Суспільне Миколаїв/Юлія Голокоз
Правові відносини у сфері житлового господарства регулюються законами України про "Житлово-комунальні послуги" та правилами догляду за будинками і прибудинковими територіями, затвердженими постановою Кабміну, каже юрист Сергій Пугаченко.
"Якщо управителем багатоквартирного будинку є ТОВ "Місто для людей", мешканці повинні письмово подати заявку на складання акту претензії. Протягом доби представники управителя повинні приїхати, зафіксувати проблему та скласти акт. Якщо цього не станеться, мешканці можуть скласти акт самостійно", — говорить Пугаченко.
"Акт претензії направляється управителю з вимогою усунути порушення та зробити перерахунок. Якщо цього не відбувається, споживач має право звернутися до суду для захисту своїх прав — це єдиний легітимний спосіб вирішення спорів в Україні".
Опалювальний сезон у житловому фонді розпочався 7 листопада. 90 відсотків поривів теплопостачання відбувається на внутрішньобудинкових мережах, додав Микола Логвінов.