Паски. Суспільне Миколаїв/Юлія Голокоз
Для працівників паски замовляють переважно представники комунальних та державних установ, а також підприємці, каже Шота.
"Окрім великих машин, потрібні й маленькі — для закриття таких потреб. Плюс цієї машини в тому, що вона їде практично безкоштовно. Також вона дуже легко маневрує у дворах", — каже Шота Ішхнелі.
Електрофургон . Суспільне Миколаїв/Юлія Голокоз
На одному заряді електрофургон проїжджає сто кілометрів. В автівку вміщається від п'ятисот до семисот великодніх пасок, розповідає Шота Ішхнелі.
"Ми зробили дуже велике коло — охопили всі околиці міста: від Дубків до Варварівки. Зараз специфіка ринку така: клієнтів багато, але кожен бере небагато. Якщо раніше, скажімо, вантажили хлібовозку — 200 лотків, і вона їхала у три точки, вивантажуючи по 70–80, то зараз вона їде у 30–40 точок і вивантажує ледь не по 10 одиниць продукції", — говорить Шота.