Командир машини на псевдо Вовк. Суспільне Миколаїв/Олександр Гордієнко
За справність машини, швидке прибуття на вогневу позицію та від’їзд з неї відповідає механік-водій.
"Перед кожним виїздом найголовніше — це перевірити рівень масла в коробці, у двигуні і охолоджувальну рідину. Щоб коли їдеш на бойове завдання, аби вона не стала, не лопнув шланг, масло десь не протекло", — каже механік-водій на псевдо Рудий.
Механік-водій на псевдо Рудий. Суспільне Миколаїв/Олександр Гордієнко
Чоловік став до лав Сил оборони від початку повномасштабного вторгнення. Служив у морській піхоті, тепер водить бойову машину.
"На даний час ми знаходимо літунів, відпрацьовуємо — це нерухомі цілі. Це бліндаж, капонір, де може перебувати гаубиця якась", — каже він.
САУ, вкрита антидроновим каркасом. Суспільне Миколаїв/Олександр Гордієнко
Залежно від вогневої позиції та цілі в екіпажі може додаватись один боєць, який допомагає заряджаючому, говорить Вовк.
"Є одна ціль. Розраховуємо її відпрацювання приблизно до 10 снарядів".
Робота САУ вночі. 123 бригада ТрО
На одній машині почергово працюють два екіпажі, додав Вовк.