Розмітка на вулиці 1-КП у Миколаєві. Суспільне Миколаїв/Маріетта Мкртчян
Автоінструкторка Наталія Ярема пояснила, нова розмітка незручна для людей, які виїжджають з прилеглих дворів. До того ж до неї важко адаптуватись новачкам у водінні.
"Якщо взяти у приклад досвідченого водія, який знає правила, читає оновлення. Він їде, бачить: автобусна смуга, перелаштується ліворуч, якщо смуга йде ліворуч, то він їде праворуч. Тобто для досвідчених це без проблем, втім для недосвідчених водіїв це проблема, особливо це впливає на навчальну їзду", — каже вона.
Автоінструкторка Наталія. Суспільне Миколаїв/Маріетта Мкртчян
Подвійна суцільна смуга руху забороняє поворот з протилежної сторони дороги згідно з правилами дорожнього руху, розповідає начальник департаменту архітектури та містобудування Миколаївської міської ради Євген Поляков.
"Ми з цією ситуацією зверталися до розробників схеми, і вони нам зазначили, які пункти дорожнього руху порушуються, якщо зробити там, як було. Тобто це було порушення. Але якщо не можна повертати і розвертатися на АЗС через подвійну, то це не можна робити. Навіть якщо мені треба на Намив, то треба об'їхати і розвернутися, тому що це про безпеку".Розмітка на вулиці 1-КП у Миколаєві. Суспільне Миколаїв/Маріетта Мкртчян
Нову розмітку зробили для уповільнення швидкості руху машин. З 1 січня до 30 вересня 2025 року на цій ділянці зареєстрували близько 20 дорожньо-транспортних пригод, з них 7 — з пораненими, додав Євген Поляков.