Батьки дітей з особливими освітніми потребами активно залучаються до освітнього процесу у Броварах

Батьки дітей з особливими освітніми потребами активно залучаються до освітнього процесу у Броварах

Батьки дітей з особливими освітніми потребами у Броварах беруть активну участь у командах супроводу та різноманітних заходах. У громаді на обліку в ІРЦ перебуває 2256 дітей з ООП, для яких створено 12 ресурсних кімнат.

У Броварах батьки дітей з особливими освітніми потребами (ООП) активно залучаються до освітнього процесу як члени команд супроводу, беручи участь у заходах, майстер-класах, проєктах та зустрічах, що сприяють інтеграції та розвитку безбар’єрного середовища для дітей. Про це УНН розповіли у Броварській міській раді.

Деталі

Як зазначають у міськраді, під час засідань команд супроводу обговорюються важливі питання щодо потреб в інфраструктурних змінах і комфортного перебування учнів з особливими освітніми потребами.

Окрім того, на базі броварських навчальних закладів регулярно проводяться заходи для дітей з ООП та їх батьків, спрямовані на психологічну підтримку та культурний розвиток.

Наприклад, для дітей з особливими освітніми потребами у Броварах проводився захід “Психологічна підтримка дітей за допомогою спеціально навчених собак”, де діти та батьки мали змогу отримати підтримку від фахівців Центрального клубу собаківництва ГО “Товариство сприяння обороні України” К-9 Центр 4.5.0.  Цей захід, організований за сприяння ALPS Resilience, який реалізовує проєкт з психосоціальної підтримки дітей у Київській, Житомирській, Чернігівській областях, за підтримки Гуманітарного фонду для України.

Також регулярно проводяться різні майстер-класи. Наприклад, діти з ООП разом з батьками брали участь у створенні ляльки-мотанки “Весняна Берегиня”. Майстер-клас проводила народна майстриня Валентина Лесик. Ще учні, батьки та педагоги малювали картини ложками, надихаючись творами Ліни Костенко.

Це були не лише творчі заходи, а й спосіб для дітей та батьків навчитися через народну творчість справлятися зі стресом та розвивати моторику.

Участь батьків у таких проєктах допомагає створити атмосферу підтримки та співпраці в освітньому процесі, зазначають у Броварській міськраді

Також на регулярній основі проводяться опитування серед батьків щодо покращення освітнього простору для дітей з ООП, що дозволяє враховувати їхні побажання та потреби.

Додамо

Броварська громада також активно адаптує освітнє середовище для дітей із сенсорними порушеннями, забезпечуючи доступ до спеціальних підручників, технологій та інклюзивних програм.

Крім того, у 12 комунальних школах та садочках Броварської територіальної  громади створені ресурсні кімнати для дітей з особливими освітніми потребами. Ці кімнати використовуються для психоемоційного розвантаження, корекційно-розвиткових занять, а також для індивідуальних та групових занять.

Загалом на території громади на обліку в Інклюзивно-ресурсному центрі (ІРЦ) перебуває 2 256 дітей з особливими освітніми потребами, з яких 1 426 – дошкільного віку, а 830 – шкільного. Для забезпечення доступності освіти для цих дітей у громаді створені численні інклюзивні ініціативи та пристосування.

Джерело